کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهار سال و دوازده ماهگی شیرین عسلای من

1394/11/3 23:26
نویسنده : الهام
2,346 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسلای من ماهگردتون مبارک

خدا یا تو را شکر برای تمام نعماتی که به من ارزانی داشتی،هر چند  نمی تونم شکر همه نعمت های آشکارو نهانی  را که به من عطا کرده ای بجای آورم ولی می خواهم با تمام وجودم تو را شکر کنم به داده هایت و به آنچه نداده ای چرا که به حکمتت ایمان دارم.

خدایا، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان، برای همه آن عشق و محبت و چیزهای شگفت انگیزی که دریافت کردم.

وروجکای ناقلا 

کیارش و کیانای ناقلا تحت تاثیر کاتون میک میک نقشه کشیدن که مثلا با مامانی شوخی کننمتفکر ولی از اونجایی ک من از این حرفها زرنگترم  بار اول واسه اینکه دلشون نشکنه از روی متر پریدم و خودمو ب ندیدن زدم خنده. وروجکا هم که باورشون شده بود با هم پچ پچ میکردن که بهتره مترو پالاتر بگیریم تعجبمنم بار دوم از شیطنتشون عکس گرفتم و خلاصه روز شاد و خوبی داشتیم .

شهربازی ژوپیتر

با میکروبهای دامستوس

Happy valentine

عشق تنها دلیل زندگی ست ، کیارش و کیانای عزیزم زندگیتون پر از عشق و دوست داشتن

 

پسندها (2)

نظرات (0)