کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

جشن تولد پنج سالگی شیرین عسلای من

1394/12/5 22:46
نویسنده : الهام
3,567 بازدید
اشتراک گذاری

پنج سال گذشت ، پنج سالِ پر از خاطره و روزهای قشنگ و عاشقونه 

خدایا ازت ممنونم ک فرشته های زمینی رو دارم و ازت ممنونم ک روزهای خوبی رو بهمون هدیه کردی 

کیارش و کیانای عزیزم ازتون ممنونم که زندگی من و بابایی رو پر معنا کردید . دوستتون داریم و آرزوی سلامتی شما رو داریم 

اینم جشن تولد پنج سالگی به روایت تصویر

قبل از فوت کردن شمع از کیارش و کیانا خواستم تو دلشون آرزو کنن که کیانا برای سلامتی من دعا کرد محبتو کیارش ناقلا دعا کرد که به اندازه کافی باطری داشته باشه که بتونه همه اسباب بازیهاشو روشن کنهجشن

 

پسندها (5)

نظرات (3)

نسیم جون
12 اسفند 94 16:13
تولدتون مبارک!!!!!!!!!!!!
فاطی
3 فروردین 95 17:23
تولدتون مبارک خوشکلا
خورشید مامانی لیلیا
12 فروردین 95 16:40
ای جوووونم چه کوچووولوهای ناناسی...ماشالله ماشالهه