کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

سه سال و سه ماهگی کیارش و کیانا

1393/2/30 16:50
نویسنده : الهام
4,163 بازدید
اشتراک گذاری

گلدونه های باغ زندگیم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون

بوستان نهج الباغه2:

 

دوان دوان به سوی پارک....

 

نفسای من ، با وجود وزش باد و خاکی که تو چشماشون می رفت ، حدود دو ساعت خاک بازی کردن و حسابی بهشون خوش گذشت

روز خیلی خوبی بود و به منم خیلی خوش گذشت و کلی از دیدن خاک بازی وروجکا لذت بردم و کمی هم دوچرخه سواری کردم و ....

مامان آرایشگر:

کیانا جونم دوست داره مامانی موهاشو کوتاه کنه آخه یه همچین مامانِ هنرمندی داره کیاناراضی

آرایشگاه خوشحال:

چند ماهی بود که موهای مرد کوچولو نیاز به اصلاح داشت و از ما اصرار و از کیارش انکار.مرتب وعده های رنگین می دادیم و بارها تا در آرایشگاه رفتیم و پسر کوچولوی من وحشت زده پا به فرار می ذاشت و بابایی حاضر نبود کیارشو به زور مجبور به اینکار بکنه.چندین بار هم با اصرار خودش رفتیم ولی به نظر قند عسل ارایشگاهها هیچ کدوم خوشحال نبودن .تا اینکه یه روز با میل و رضایت خودش آرایشگاه خوشحال انتخاب کرد و روی صندلی آرایشگاه نشست و......نتیجه شد یه مردی خوشتیپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته کیانا هم مرتب داداشی رو تشویق می کرد و می گفت مبارک باشه، به به چه مردِ ریز خوشگلیزیبا

حرفهای بامزه:

  • لباسای خودم و بابایی رو آوردم که اتو کنم و کیانا بهم میگه مامانی چرا اینهمه کار می کنی؟نمی خواد لباسای بابایی رو اتو کنی بذار خودش اتو کنهخنده
  • کیانا داره با صدای بلند گریه می کنه که صدای کیارش می شنوم که میگه مامان فشار خون داره گریه نکن حالش بد میشه ها!
  • بعد از خوردن غذا اگه صدای مرسیِ کیارش نشنوم و نگم نوش جان ، با لبخندی مرموز میگه نوش جانم باشه
  • بعد از خداحافظی اگه کسی به کیارش نگه به سلامت، خودش با اخم میگه به سلامتبای بای
  •   کیارش میگه مامان وقتی می ری شرکت با مامان جون خیلی خوش می گذره ،دیگه گریه نمی کنملبخند
  • کیانا میگه مامان دوتا قرص نعنایی بهم بده ، با تعجب می کم دوتا؟ در جوابم میگه چیه مگه هشتا که نخواستمتعجب
  • با کیانا تو پارک پفک می خوردیم (لظفا بابایی اینو نخونهخجالت)یهو کیانا گفت مامان یادته با عمه لیلا پفک می خوردیم دلم براش تنگ شده
  • چند روزیه مرتب کیارش میگه مامان بابا یه سحالی (سوال)دارمسوال
  • کیانا داره عکساشو نگاه می کنه به یکی از عکسا که کی می رسه میگه این عکسه خوبه ولی موهام خوب نیوفتادهقه قهه
  • به محض اینکه یکیشون عطسه می کنه یا احساس ِ مریضی داره فورا می گه از امیر ممد گرفتمتعجب
  • یه شب در حضور مهمانها در خصوص اینکه خوشبختانه کیارش و کیانا شب ادراری ندارن صحبت می کردم که یهو کیارش با یه قیافه جدی گفت خجالت بکشینخجالت
  • مهمانها آماده رفتن بودن که کیارش گفت یه چای دیگه بخورین بعدا برینمتنظر

شب آرزوها:

ازصبح زود مامان جون چند باری یادآوری کرده بود که امشب شب آرزوها س و یادم نره و چند تایی از دوستان هم با اس ام اس یادآور شده بودن ولی به دلیل مشغله زیاد فراموش کرده بودم . کیارش و کیانا رو تختاشون خوابیده بودن که صدای آمبولانس از بیرون شنیده میشد و کیارش با ناراحتی گفت مامان کی مریض شده ، چرا مریض شده و ..... کمی بعد بلند شد و دستاشو به آسمون گرفت و گفت خدایا همه مریضها خوب بشن خطا همین موقع یادم اومد که امشب چه شبیه و از کیارش و کیانا خواستم که آرزوهای خوب داشته باشن و واسه سلامتی همه دعا کنن

خدایا همه مریضا خوب بشن

خدایا عزیز جون خوب بشه

خدایا مامان جون گناوه ای خوب بشه

خدایا بابا حاجی که تو آسموناس جاش خوب یاشهغمگین

با جمله آخری که از کیارش شنیدم بدجوری بغض کردم و فاتحه ای واسه مرحوم خوندم و از خدای بزرگ ظلب سلامتی و آرامش کردم. خلاصه که وروجکا بد جوری جوگیر شده بودن و مراسم دعا کردن تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت .

حاجیه خانوم!!!!

این چادر زیبا رو مامانِ دینا جون براش دوخنه که خیلی هم به خانوم طلا میاد.یه بار دیگه از همینجا از لیلا جون تشکر می کنمبوس

بازیکنای آلمان:

الهی قربون اینهمه مهربونی و عشق برم که اینجوری دست کیارش دور گردن کیانا و دست کیانا دور کمر داداشی حلقه شدهمحبت

خانه داری دوقلوهای من!

یه روز صبح زود مشغول پاک کردن نخود فرنگی بودم که کیارش و کیانا از خواب بیدار شدم و روی نشسته(واه واه)و موی شونه نکرده (واخ واخ)و صبحونه نخوردهآستینا رو مثل کیانا بالا زدن و دست بکار شدن. الهی مامان الی واسه حس همکاریتون بمیره .اون روز فضای خونه پر از انرژی مثبت بود و حسابی سرحال بودم و وروجکا هم که کلی ازشون تشکر شده بود راضی و سرمست بودن .

پسندها (10)

نظرات (16)

mahsa
7 اردیبهشت 93 18:01
خدا حفظشون کنه این نی نی های خواستنی رو
سمیرا
9 اردیبهشت 93 13:06
سلام عکسهای قشنگی گرفتین امیدوارم همانطور که نوشتین در کنار دوستان و بجه هات همیشه خیلی خوش بگذره و از زندگی
الهام
پاسخ
مرسی عزیرم شما هم همیشه سلامت و شاد باشین
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
10 اردیبهشت 93 21:26
چه دوقلوهای نازی خدا حفظشون کنه مرسی عزیزم خدا ووقلوهای ناز شما رو حفظ کنه
شیوا
13 اردیبهشت 93 13:09
یعنی من کیانا رو میخورم تو این عکس اولی که فیگور هم گرفته. راستی مامانای اجازه میدی برای عکی کیارش کیانا رو که دارن بستی میخورن و همه سرصورتشون و بستییی کردن بذارم رو پاورپوینت برای ارئه ام؟ خیلی دوست دارم اجازه بده دیگه مامانی. شیوا جونم نیازی به اجازه نیست هر کدوم از عکسا رو که می خواین بردارید حالا بگو ببینم این پاور پوینت مربوط به چیه؟
ندا مامان پارسا و آریسا
13 اردیبهشت 93 19:09
ای جان جان جان قربون اون شیرین زبونیشون برم . امیدوارم همیشه خوش باشید و سلامت .
مامان ندا
15 اردیبهشت 93 14:01
بخورمتون بخورمتون بخورمتوووووووووووووووون
الهام
پاسخ
خاطره مامی بردیا
17 اردیبهشت 93 19:13
فداتون شم که هر چقدر بزرگ تر می شین خوردنی تر و تو دل برو تر می شین
الهام
پاسخ
فاطمه امین
18 اردیبهشت 93 17:23
سلام الهام جان کوچولوهات خیلی خوردنین خیلی دلم میخوادببینمتون,شرمنده اسرع وقت مزاحمتون میشیم,ببوس کوچولوهاتو
الهام
پاسخ
مرسی فاطمه جون خوشحال میشم ببینمتون
شیوا
22 اردیبهشت 93 0:28
http://mamanebelghove.niniweblog.com/ سلام الهام جون عزیزم ادرسی که ازم لینک کردی فکر کنم درست نیست. واسه همین این ادرس و گذاشتم. بوسشون کن کوچولوهای خاله رو سلام شیوا جون ببخشید ادرس رو اشتباه زده بودم ولی اصلاح شد
مرضیه
22 اردیبهشت 93 16:18
ماشالا چه بزرگ شدن چه حرفایی میزنن خدا حفظشون کنه خیلی هم خوشگلن مثل مامان وباباشون از طرف من یه ماچ آبدارشون بکن به همه سلام هم برسون مرسی مرضیه جون خوبی ؟پسر خوشگلت خوبه؟ دلم براتون تنگ شده تو هم از طرف من بچلونش
ajij
22 اردیبهشت 93 21:37
سلام الهام جان ماشالله چه کوچولوهای نازی داری عزیزم. خدا حفظشون کنه عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک مرسی عزیزم لطف داری همیشه واسه منتظران نی نی دعادمیکنم امین دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
31 اردیبهشت 93 18:10
سه سال و سه ماهگی نازنازیاااا مبااارک واااییی کیانا جونم چه موهاش خوشگل و ناز شده البته با هنرمندی مامانش خداروشکر کیارشی هم یه ارایشگاه خوشحال پیدا کرد و راضی به کوتاه کردن موهاش شد و باز هم هزااار مرتبه ماشالا به این سر و زبون خوووردنی دوقلووواااا مرسی سحر جونم
رادین عشق زندگی...
9 خرداد 93 9:41
خدا حفظشون کنه
خاله عاطی
17 خرداد 93 20:53
سلام عزیزم چ اسم خوشکلی داری منم میخوام اسم نی نیمو بذارم کیانا...البته با موافقت آقای گل ایندم ب منم سربزن حتما بیا منتظرم
سارا
25 خرداد 93 15:06
خیلی پست بامزه ای بود کلی به حرف کیارش ( خجالت بکشین ) خندیدم
مامان نسا
5 دی 93 23:14
اییییییییییییییییی جاننننننننننننننن ماشالله