کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهل و سه ماهگی کیارش و کیانا

1393/6/1 16:11
نویسنده : الهام
3,609 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند زیبای خدا ، دختر نازم روزت مبارک

روز دختر مصادف با ورود دوقلوها به چهل و سه ماهگی کیارش و کیانا شده و من لبریز از عشقم ، عشق  به دو گل نازم ، همه وجودم . همیشه خلا وجود خواهر رو تو زندگی احساس می کردم و دوست داشتم وقتی مادر شدم ، دختر داشته باشم .خدای بزرگ با دادن کیارش و کیانای عزیزم نعمت رو در حق من تموم کرده و با دادن گل بی همتایی چون کیانا منو به عرش آرزوهام برده . خدایا به خاطر اینهمه نعمت سپاسگذارم و هزاران بار شکر

 

دختر زیبای من به مناسبت روز دختر یه بسته ماژیک رنگی از مامان و بابا هدیه گرفته که البته با مرد کوچولوی من اونو شریک شده. اینم ژستهای کیانا جونم روز دختر:

حرفهای بامزه:

  • کیارش کفشای اسپرت کیانا رو پوشیده که یهواز پاش در میاد ، کیانا سراسیمه و آشفته میگه وای کفشات وای کفشامقه قهه
  • به کیانا میگم هر چی بوست میکنم سیر نمیشم ، اونم میگه مامان باید غذا بخوریخندونک

کیارش و کیانا با موزان کوچولو:

چند روز پیش یه مهمون کوچولو داشتیم به اسم موژان که کیارش و کیانا خیلی دوسش دارن و دو سال از اونا کوچیکتره اینم یه عکس سه نفره با احساس:

تیپ های عجیب غریب کیانا:

از حدودای 18 ماهگی کیانا علاقه عجیبی به پوشیند چند  لباس رو همدیگه داشت و خیلی تلاش میکرد که بتونه از نظر خودش لباساشو با هم ست کنه یا اینکه رنگ جورابشو با لباساش . ولی این روزا علاقه داره که همراه با پیرهن شلوارم بپوشه یا اینکه تو چله تابستون گوش گیر بذاره و همزمان چند تا عینک بزنه

دوقلوها با پارسا جون در ایستگاه آتشنشانی:

عروس کوچولوی من :

کیانا مثل همه دخترا علاقه زیادی به پوشیدن لباس عروس داره ولی به قول خودش دوس نداره شوهر کنه  می خواد بره دانشگاه درس بخونهتشویق .کیانا جونم آماده رفتن به عروسی دوست خوبم:

علاقه زیاد کیانا به نقاشی:

گل زیبای من علاقه زیادی به نقاشی و رنگ آمیزی داره و در طول روز ساعتها مشغول نقاشیه . دوست داره واسه مامان جون و بابا جون و بابایی نقاشی کادو بده

قرار با دوستای گلمون:

اواسط شهریور یه روز با آیدین و آیلین ، دوقلوی خوشگل و دوست داشتنی خانه کودک قرار گذاشتیم . اونا هم مثل کیانا و کیارش عاشق نقاشی بودن و بی خیال بازی شده بودن

باغ وحش ارم:

آخرین روزای شهریور یه روز خوب با هوای عالی راهی باغ وحش شدیم . کیارش و مخصوصا کیانا از دیدن حیوانات ذوق زده شده بودن و برق اشتیاق تو چشماشون پیدا بود.

خرس قدم زنان بر لبه بلندی و کیانا نگران از افتادن خرس!!ترسو

کیانا شگفت زده از چشمای زیبای آهو میگفت وای چشاشو آرایش کرده ببین چقدر خوشگل شده وای داره واسه من چشمک می زنهزیبا

قفس عقاب و شاهین و کیارش متعجب از فیگوری که شاهینها گرفته بودنتعجب

فیل در انتظار خوردن و کیارش منتظر سوار شدن روی فیلمتنظر

شیرهای سرحال و قبراقتشویق

کانگورو    میمون   شتر مرغ      کرکس مصری  

در آخر شور و هیجان در شهر بازیجشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25 شهریور تولد بابایی بود و خیلی بهمون خوش گذشت و کیارش و کیانا هم کلی فشفشه بازی کردن ، بابایی رو بوسیدن و کلی آرزوی خوب خصوصا سلامتی واسه پدر مهربون کردن.
 
پسندها (12)

نظرات (14)

پریان و پریسا
3 شهریور 93 12:32
سلام خیلی عالی بود خیلی هم خوشگل هستن موفق باشن
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه امین
3 شهریور 93 15:29
سلام الهام جان خوبی؟چه خبر؟عزیزم خیلی وقته میخوایم بیایم منزلتون هرچقدرباهمسری برنامه میریزیم مشکلی پیش میادتمیتونیم بیایم پیشتون.عزیزم کوچولوهاتوکه میبینم دلم میگیره آخه خیلی دلم واسشون تنگ شده گلم خیلی زودمیایم میبینمتون
الهام
پاسخ
سلام فاطمه جون خوبی؟ بی صبرانه منتظریم
شیوا
4 شهریور 93 10:55
سلام الی عزیزم کیارش و کیانای گلم خوبن. دیدی الی جونم چی به سرم اومد. دیدی چطور تقدیر با دل و جونم من بازی کرد
الهام
پاسخ
سلام عزیزم یه مدت بود به وبت سر نزده بودم الان فهمیدم خیلی ناراحت شدم ولی عزیزم غصه نخور و یاس و ناامیدی از خودت دور کن ایشاله به زودی خدا یه گل دیگه بهت میده
سمیه
6 شهریور 93 23:19
نازی.چه ژستی گرفته خانوم خانوما
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:05
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
شازی و مرتضی
8 شهریور 93 20:38
من هوادار تمام دخترعموها وپسرعموهای دنیا هستمفسقلی ها که دیگه جای خودشون رو دارن مرسی شازی جون اینهمه گل واسه پارسا جون که خیلی دوسش داریم
مامان آريسا و آريا
9 شهریور 93 13:58
واي ماشالله به اين دختر خوشكل روزت مبارك عزيزم
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه امین
9 شهریور 93 14:58
ممنونم عزیزم همچنین
مامان آراد
10 شهریور 93 9:42
خدا حفظشون کنه و همیشه براتون نگهشون داره .وبلاگ خیلی خوبی دارید خوشحال میشم اگه من رو هم به لیست دوستاتون اضافه کنید اگه موافق بودید لطفا بهم تو وبلاگ پسرم خبر بدید با یه عالمه برای بچه های نازتون
الهام
پاسخ
ممنونم و ایشاله خدای بزرگ اراد براتون حفظ کنه
سحر
11 شهریور 93 14:23
روزت مباااارک فرشته خووشگل و دوست داشتنی چه ژستای خووشگلی گرفته این پرنسسمون تو از گل هم خوشگلتری عسسل خانوم الهام جون خدا دختر و پسر نازتونو همیشه براتون حفظ کنه ایشالا خانوم طلا سبک جدیدی تو تیپ زدن داره ... خودش میدونه نازههه هر جوور که باشه... حالا با لباسای رو هم روهم یا عینکای چندتایی
الهام
پاسخ
مرسی سحر جونم قربونت برم که اینهمه مهربونی و به بچه ها لطف داری منم این حس قشنگو نسبت به روشا خوشگله دارم
فاطمه
13 شهریور 93 19:53
کیانا خوشکله روزت مبارک ... الهام جان من و دوقلوهام(کارن و کارینا ) به نینی وبلاگیها پیوستیم
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم فاطمه جون به نی نی وبلاگ خوش اومدی
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 17:07
سلام دوست جووونم.خیلی عکسها ناز بودن.دوقلوهارو ببوس
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده
مامان انیس
29 شهریور 93 7:45
سلام الهام جون خوبی ماشالا به این دسته گلا چه عکسای خوشگلی چه عروس نازی و چه پسر خوشتیپی ببوسشون به جای من
الهام
پاسخ
می هی
10 مهر 93 22:25