کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

باز هم شکر...

1393/10/5 19:29
نویسنده : الهام
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزهایی تو زندگیمون هست ، که هیچ اتفاق خاصی نمی افته

ما به این روزا میگیم تکراری ، خسته کننده!

ولی حواسمون نیست که می تونست اتفاقات بدی نو این روزا بیفته که روزی صد بار دعا کنی کاش همون روزا باز هم تکرار بشن

خدایااااااا

به خاطر همه ی روزهای تکراری اما بی مصیبت ات هزاران بار شکرت

اواخر یه روز پاییزی اتفاقی برام افتاد که فراموش کردنش خیلی سخت و شاید محال باشهغمگینهنوز چهره مضطرب  چشمای گریون و دستای کیارش و کیانا رو که عاجزانه از خدا می خواستن مامانی خوب بشه جلوی چشمامه گریهولی باعث شد بیشتر از قبل قدر داشته هامو بدونم ، قدر سلامتی ، بچه هام و همه زندگیمو.مثل همیشه خدای بزرگ رو ب خاطر اینکه می تونم دوباره نفس بکشم ، شکر می کنم . شکر میکنم ک می تونم دوباره دستای کوچولوی کیارش و کیانای عزیزم رو بگیرم ، از اینکه می تونم موهای ظلایی دخترکمو شونه کنم. شکر میکنم که هستم و با نبودنم دل کسایی رو که دوستم دارن رو ناراحت نمی کنم ....

پسندها (2)

نظرات (5)

پارسا پسرعمو
6 دی 93 15:12
زن عمو جان.انشاا... همیشه سالم وخوشحال ببینمتولی قبول داری از پشت هم خوش تیپم.]
الهام
پاسخ
ممنونم پارسا جون
سحر
10 دی 93 23:06
الهام جوون نمیدونم این اتفاق چی بوده ولی از شنیدش خییییییلی ناراحت شدم از ته دل ارزو میکنم هیچ وقت هیچ وقت ناراحتی و مشکل و اتفاق بدی برای هیچکدوم از اعضای خانوادتون نیفته و همیشه سلامت شاد در کنار هم باشید و سایه شما و همسرتون بالای سر دوتا گلتون باشه الهی امیییییییییییییییییین
الهام
پاسخ
ممنون سحری از دعای قشنگت ایشاله خانواده شما هم همیشه سلامت باشن
الهام
15 دی 93 10:09
سلام الهام جان.با خوندن این مطلب خیلی حالم گرفته شد.امیدوارم همیشه جمع 4نفرتون سالم و شاد و خندون باشه.
الهام
پاسخ
قربونت الهام جون ایشاله شما هم همیشه سلامت باشید
❈ Kosar❈
18 دی 93 9:24
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
الهام
پاسخ
ممنونم از لطفتون
مــــن
12 بهمن 93 17:17
نی نی تون خیلی نازه به وب من هم سر بزنین خاطراتم رو مینویسم وازشون عکس میزارم..... بوس