کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهل و نه ماهگی کیارش و کیانا و دهمین سفر هوایی

1394/1/1 2:43
نویسنده : الهام
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندان من چهل و نه ماهگیتون مبارک

این ماه پر از اتفاقات شیرین واسه ما و دوقلوها بود از عقد کنون خان دایی تا سفر ب زادگاه پدری و البته یه عالمه شور و هیجان برای سال نو و مقدمات اون

آماده واسه مراسم عقد دایی :

شب خیلی خوبی بود و به همه خیلی خوش گدشت و یه بار دیگه از هینجا براشون آرزوی خوشبختی می کنم.

آخرین کاردستی کلاس خلاقیت:

کفشدوزک دست ساز کیارش و کیانا

سوراخ کردن گوش خانوم طلا:

خانوم  طلا اصرار زیادی به سوراخ کردن گوشش داشت و خیلی دوست داشتیم ک قبل از تولد اینکارو انجام بدیم که متاسفانه به دلیل مشغله زیاد انجام نشد و کادو من و بابایی یه جفت گوشواره حلقه ای خوشگل بود ک ایشاله مبارکش باشه. به قول کیانا اصلا درد نداشت فقط اولش یه ذره ترسید.اینم اولین عکس بعد از سوراخ کردن گوش:

علاقه مندی از نوع کیارشی:

مرد کوچولو به دایناسور به هر شکل و شمایلی علاقه داره از اسباب بازی و کارتون تا اطلس دایتاسور

تعطیلات سال نو:

امسال سفر سال نو رو به زادگاه بابایی خیلی زود شروع کردیم و پروازمون با تاخیر انجام شد ولی ذوق و شوق دیدار با خانواده  مانع از کسالت ما و دوقلوها شد. یه روز خوب هوای خوب - ساحل جنوب:

کیارش و پارسا

تولدت مبارک تولدت مبارک:

یه کیک شکلاتی خوشگ و خوشمزه دستپخت عمه کیوان واسه دوقلوها واسه تولد دوقوها

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان الهام
2 فروردین 94 11:00
سلام.سال نو مبارک.براتون شادی و سلامتی و دلخوشی پایدار آرزو دارم.
مامان امیرعلی
15 فروردین 94 23:04
هزار ماشالله به این خوشکلا سال نو مبارک
ریحانه
26 فروردین 94 12:44
سلام وبتون قشنگه موفق باشین چه بچه های نازی عاقبت ب خیر بشن.خوشحال میشم ب وب منم سری بزنیدreyhane007.blogfa.com
ĸoѕαr
27 فروردین 94 17:52
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مــــن
27 اردیبهشت 94 15:26
وای چه خوشگلن
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
3 خرداد 94 22:26
ای جانم چقدر نازید شما ...