کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهار سال و چهار ماهگی

1394/3/16 11:22
نویسنده : الهام
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش و کیانای عزیزم ماهگردتون مبارک

خرداد نود و چهار - سفر به شمال:

اوایل خرداد راهی شمال شدیم و کلی بهمون خوش گذشت و کلی از طبیعت زیبا ، جنگلهای بکر و رودخونه های خروشان لذت بردیم.

  • ساحل رودسر - گل بازی و اب تنی:

هر کاری کردیم نتونستیم کیانا رو ازآب تنی معاف کنیم .به محض کسب فرصت ،سمت دریا میدویید اونم بی پرواتعجب

  • جاده 2000:

شادی و هیجان همراه با دایی علی و بابایی

  • جواهر ده:

جواهر ده خیلی بهمون خوش گذشت .هوا بارونی بود، ماهی کباب خوردیم و کلی از طبیعت اونجا لذت بردیم، نون دهاتی خریدیم و ماست گوسفندی زبان

  • تله کابین رامسر:

تله کابین خیلی پر هیجان بود و شاید کمی ترسناک ، با اینکه قبلا تله کابین نمک آبرود رفته بودم ولی کاملا با اون متفاوت بودترسو .

  • شهربازی رامسر:

شهربازی هم خیلی خوب بود خصوصا ماشین برقی که من و بابایی هم فسقلیا رو همراهی کردیم

اواسط خرداد - سفر به دماوند:

  • چشمه:

یه روز عالی در کنار خان دایی و آب بازی وروجکا با مهراسا و عسل جون

  • سد لار و دشت شقایق:

حرفهای بامزه:

  • کیانا میگه پولای عیدیم کو؟ میگم برات طلا خریدم میگه بقیه ش کو ؟ میگم همشو طلا خریدم . با ناراحنی میگه ای خدا کاش شرکت داشتم پولم زیاد بود اصلا کاشکی بانک داشتم ، پولم زیادتر بود. من و بابایی هم این شکلیقه قهه شده بودیم.
  • ی شب کیارش زود خوابید ومتوجه شد من و بابایی بیداریم اون وقت میگه برید بخوابید وگرنه صبح نمی تونید از خواب بیدار بشینا

پایان ترم زبان:

اینجا کیانا مشغول نوشتن  هوم ورک با تلاش و جدیت زیاد

کیارش و کیانای عزیزم ترم یک زبان(pre phonics) با موفقیت پاس کردنتشویق و اکسلنت شدن. اینا هم عکس جوایزیه که پست من براشون آورده

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان مبینا
16 خرداد 94 15:05
ماهگرد دو قلو ها مباااااااااااااااااااااااارک
الهام
پاسخ
مامانی دخمل بلا
16 خرداد 94 16:30
سلام مامانی گل و نازنین کیارش و کیانای عزیزم ماشاالله خدا حفظشون کنه .... خیلی ناز و شیرینن عزیزم ... انشاالله همیشه سالم و سلامت باشن و چشم بد ازشون دور باشن ... راستی دوست خوب من , فاطمه جونی ما در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم توی وبلاگ دخملیمون هست , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایید و از عکسش دیدن کنید و در صورت تمایل به فاطمه جونی ما رای بدید تا رایهای دریافتیش بیشتر بشه ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ...
ĸoѕαr
16 خرداد 94 19:58
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
الهام
پاسخ
اوکی
سارا
17 خرداد 94 9:19
0اي جان هزار ماشالله خدا ميدونه من اين دوتا دوقلو ناناز نديده چقدر دوست دارم چقدر عكس دماوند زيباست ميشه بگين اين عكس كجا گرفتين چه جوري تا دامنه كوه ميشه رفت؟؟؟؟
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری از جاده هراز ب سمت سد لار
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
23 خرداد 94 12:28
هزار ماشاءالله چقدر این پرنسس کوچولو با موهای زیباش دلنشین هست . کیارش جون هم دیگه داره مردی میشه برای خودش به غایت پدر بزرگوارش. همیشه به شادی و خوشی
الهام
پاسخ
مرسی مرضیه جان لطف داری
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
27 خرداد 94 16:41
سلام الهام جون . چقدر دوقلوهات نازن . وقتی میبینمشون دوست دارم بچه های منم زودتر بزرگ شن . امروز کلی وقت تو وبلاگتون چرخیدم و نوشته های زیبای مادرانه ات رو خوندم و از دیدن عکسهاتون لذت بردم . امیدوارم همیشه دلاتون شاد و لباتون خندون باشه دوستم
الهام
پاسخ
سلام اعظم جون خیلی ب من و بچه هام لطف داری از اینکه وقت میذاری و وبلاگمونو می خونی ممنونم منم عاشق دو گل خوشگلتم ایشاله شما هم سلامت و شاد باشید همیشه
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
27 خرداد 94 16:42
عاشق عکس کیانا تو ماشینم
الهام
پاسخ
مرسی اعظم جون خودمم خیلی دوسش دارم
گیلدا
5 تیر 94 16:52
ماهگرد دوقلوها مبارک ممنون که جواب سوالمو درباره واکر دادین