کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهار سال و ده ماهگی گلدونه های من

1394/9/2 10:02
نویسنده : الهام
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین های من ماهگردتون مبارک

پازک ژوراسیک:

یه روز شاد شاد در کنار دینا و یاسین

حرفهای بامزه:

  • کیارش میگه مامانی کی ما رو درست کرده؟ میگم خدا میگه چقدر خدا قویه ، دلم میخواد دستای مهربون خدا رو ببوسم . دوباره میگه آدما حیوونا رو درست کردن که اینبار من کاملتر جوابشو میدم و میگم خدا ی مهربون همه چیو آفریده انسانها ، حیوانات ، درختا ووووو . کیارش که به شدت احساساتی شده بود میگه مامان میشه خدا رو ببینم که منم میگم خدا رو نمی تونی ببینی که باز هم در جوابم میگه چرا . یه مثال کوچولو براش زدم و گفتم یه نفس عمیق بکش  بهش گفتم هوا رو نمبینی ولی هست خدای بزرگ رو هم نمبینی ولی دستای پر مهرش روی سرمون هست و همیشه و همه جا مراقبمونه . ظاهرا پسر کوچولوی کنجکاو من فعلا راضی شده
  • کیانا یه نقاشی خیلی خوشگل برام کشیده بود و اونو بهم هدیه کرد پرسیدم چرا همیشه نقاشیهاتو بهم هدیه می کنی اونم جواب داد که آخه تو از من حمایت می کنی بهش گفتم میدونی حمایت یعنی چی اونم گفت اینهمه برام زحمت میکشی ، از من نگهداری می کنی  و همه چی برام میخریمحبت
  • به کیارش میگم چقدر بابا جون مهربونه که اینهمه دوستت داره میگه اون بابا جون نیست عشقه ، جونه ، نفسهمحبت
  • کیانا میگه من بهترین مامان دنیا رو دارم میگم چرا ، میگه اینهمه دوستم داری و همیشه خوشحالی و لبات می خندهزیبا
  •  

یه روز عالی و هوای بارونی - دماوند:

اواسط آدر دماوند بودیم و در کنار عسل جون به کیارش و کیانا و همچنین بزرگترا حسابی خوش گذشت . هوا بارونی و خنک و فوق العاده تمیز بود.

اولین برف پاییزی:

یه صبح برفی من و بابایی مهربون کار و زندگی رو تعطیل کردیم و با وروجکا برف بازی کردیم و آدم برفی درست کردیم.

پسندها (6)

نظرات (5)

فریده مامان آیهان
2 آذر 94 10:26
به به چه گل پسر خوشتیپی
الهام
پاسخ
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
2 آذر 94 14:34
ای جونم. کی بشه بچه های من اینقدر بزرگ بشن.
مامان آسیه
4 آذر 94 8:56
چه عالی. دوست گلم من هم دوقلو دارم لینکتون کردم. لینکم کنید
الهام
پاسخ
خدا حفظشون کنه
زهرا مامان ایلیا جون
4 دی 94 16:00
ای جونم عزیز دلممم ماشالا چقدر شیرین زبون عکس ها عالی بود
الهام
پاسخ
مرسی زهرا جون
مامان دوقلوها
19 دی 94 11:08
به به چه عكساي زيبايي البته كه فرشته هاي شما زيبا كردنشون .اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشيد . الي جون من عاشق دخترتم خيلي صورت متيني داره .ببوس جفتشون رو
الهام
پاسخ
ممنونم اعظم جون خیلی لطف داری من عاشق وروجکای توام خصوصا دخترت با اون چشمای جذاب و گیر تو هم ببوسشون