کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

ختنه کیارش

1390/1/1 9:50
نویسنده : الهام
6,484 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٣ اسفند ١٣٨٩ بدترین بدترین روز زندگی من

 

اون روز من و بابایی و دایی مهدی جون همراه شما برای حساسیت پوستیتون رفتیم پیش دکترتون و در مسیر برگشت به خونه بابا رضا گفت ببینم دکتر ارولوژ هست یا نه؟ 

راستش من خیلی عصبانی شده بودم و می گفتم نهههههه پسر من گشمشه ،کسی به حرف من مادر توجهی نکردو شانس من و کیارشی که دکتر هم بود  وحدودای ساعت 6 بود که بردنت اتاق عمل که به روش حلقه ختنت کنن .

 نامردا نذاشتن کسی بیاد تو اتاق عمل .من هم بیرون فقط صدای گریه هات رو می شنیدم و از ته دل گریه می کردم. بعد از اینکه از اتاق عمل آوردنت بیرون دیگه گریه نمی کردی ولی وقتی منو دیدی بغض کردی و افتادی به هق هق. به توصیه دکتر یه کم بهت شیر دادم و کمی آروم شدی تا رسیدیم خونه. وایییییییییی اگه بدونی چقدر تو و مامانی گریه کردین تا نزدیکهای صبح هنوز از یادآوری اون روز گریه م می گیره ، تازه همه هم خوشحال بودن و بهت تبریک می گفتن.قرار بود حلقه ٧-٨ روزه بیفته ولی نیفتاد و مجبور شدیم شب سال جدید ببریمت یه دکتردیگه ، آخه دکتر خودت نبود ، دوباره بردنت اتاق عمل چون ظاهرا حلقه رو خیلی کوچیک انتخاب کرده بودن و حلقه لامصب رو شکستن و از همون روز بود که یاد گرفتی بغض کنی و خودت رو واسه من لوس کنی

 احتمالا از اون روز عکسی هم نداری چون حال همه ما گرفته بود و حوصله عکاسی نداشتیم.راستی یه چیزی رو تو پرانتز بگم که من قبلا پسملی دوست نداشتم و عاشق دخملی بودم و دوست داشتم که خدا بهم دختر بده ولی این روزا علاوه بر اینکه عاشق طلا خانومم ،عاشق پسرمم هستم .کیارشی منو دیوونه کرده ، عشق در 32 سالگی اومد به سراغممممممممممممم.ای خداااااااااااااااااااا شکرررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

monika
27 آذر 90 0:10
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cheqad nazan bachehat mashala mano shooshoo arezooye 2qoloo dashtim oonam 2jense mokhtalef ama moteasefane in arezooro be goor mibarim heeeeeeeeeeeeeeee delam ab shod hezar mashala khoda barat negaheshoon dare azizam kheyli khoshbakhti
عسل
2 بهمن 90 13:37
ایشالله که دوقلوهای نازت 1000 ساله بشن ماشالله ماشالله
حتما براشون اسفند دود کن
دوست جونم ممکنه بگی برای دوقلو شدنشون اونم دو جنس کار خاصی کردی و زیر نظر پزشک بودی یا نه


عزیزم ما ژن دوقلویی داشتیم