کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

پنج سال و سه ماهگی بهترینهای زندگی من

1395/2/6 10:52
نویسنده : الهام
3,259 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت و شروع ی ماه عالی

ی روز خوب ، ی پیکنیک عالی همراه مامان جون مهربون و بازی مارپله

ی تولد شاد شاد

تولد رها جون بهترین دوست کیانا در کانون زبان به روایت تصویر

دماوند-آخر هفته عالی و هوای عالی تر کنار بهترینهای من

روز خیلی خوبی بود و در کنار خان دایی و عسل مهربون خیلی بهمون خوش گدشت . باربیکیو ، تاب سواری و کوه نوردی و البته استراحت واسه من.

اواسط اردیبهشت و روزهای شاد 

این روزا سینا و آناهید بهمراه بابا و مامان گلشون مهمونمون هستند و حسابی مشغول تهرانگردی و خوش گدرونی هستیم.

پارک ژوراسیک

قبل از عید پارک ژوراسیک بودیم ولی نسبت به بار قبل کلی حیوون جدید آورده بودن از فیل و ماموت تا گوریل . من از گوریل بزرگ خیلی خوشم اومد و کلی باهاش عکس یادگاری گرفتم ولی بچه ها از فیل اب پاش.

نمایشگاه کتاب

بعد از سالها دوری از نمایشگاه کتاب ، فرصت خوبی فراهم شد که بتونیم از نمایشگاه دیدن کنیم و  البته تعدادی کتاب آموزشی برای دوقلوها بخریم. اختصاص سالن مخصوص کودک هم محیط خوبی رو برای بازی و شادی بچه ها فراهم کرده بود.

ی بازی شاد و پرهیجان -بانجی جامپینگ

دختر کوچولوی من با لباس لری

باغ پرندگان تهران

تولد پسر عمو پارسا

اینجا کیارش و کیانا حسابی خوشتیب کردن و دوتایی میرن تولد

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

سولماز
5 خرداد 95 22:01
عزیزم همبشه شاد وخوش باشید
الهام
پاسخ
بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:17
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.
شیوا
10 مرداد 95 22:54
سلام الهام عزیزم خوبی کیارش و کیانای ناز خوبن؟ بعد مدتها اومدم اینجا و یهو با دیدن عکس بچه ها یاد اولین باری افتادم که گذرم به وبلاگتون خورد اون موقع فکر کنم بچه ها هنوز یک سالشون نشده بود. عزیزم ماهگردشون مبارک. الهام جون دوست خوبم من هنوز چشمم به دستای خداست.