کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهار سال و یازده ماهگی کیارش و کیانا جونم

1394/10/11 14:18
نویسنده : الهام
2,151 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش و کیانای عزیزم روز ب روز بزرگتر و عاقلتر میشن ومن هر روز عاشقتر از دیروز . از خدای مهربونم که تا اینجا هوامونو داشته ممنونم و به قول کیارش دستهای مهربونشو که رو سرمون گذاشته می یبوسم.

نقاشیهای زیبای کیارش و کیانا

اثر هنری خانوم طلای من 

قربون مرد کوچولو برم که خون مهندسی تو رگهاشه و پارکینگ و گیت ورودی  اونو طراحی کرده

سال نو میلادی

کیارش و کیانا به هر بهوونه ای از ما هدیه می گیرن . اینم کادوهایی که بابا نویل شب کریسمس زیر بالشاشون گذاشته. البته که امسال بزرگتر و عاقلتر شدن و هزار و یه دونه سوال داشتن که بابا نویل چجوری اومده خونمون یا اینکه چرا درخت کریسمس نداریم.

تولد کوشا آرشا و هانا خوشکله

یه شب عالی کنار سه قلوهای دوست داشتنی داشتیم و به هممون حسابی خوش گذشت خصوصا که عمو موسیقی هم اومده بود و بچه ها حسابی رقصیدن و کلی جایزه گرفتن . یه بار دیگه ز دوست عزیزم سولماز جون که شب زیبایی رو برامون رقم زدن تشکر می کنم.

تولد تبسم و ترنم

یه شب عالی دیگه خصوصا در کنار بهترین دوست قدیمی خیلی خوش گذشت 

حرفهای با مزه

  • به کیارش میگم بیا هوم ورکای زبانتو بنویس ، میگه چرا اینقدر به ما کار میدن مگه ما کارگرشونیمخنده
  • کیارش میگه یه دختری تو تولد بهم گفت چقدر جذابی و چشمای قشنگی داری محبت
  • کیارش به بابای استقلالی ش میگه بابا من پرسپولیسیم عینک  بابا میگه آخه چرا ؟ کی همچین حرفی زده ؟ و شروع میکنه به تعریف و تمجدید از تیم محبوبش ولی کیارش کوتاه نمیاد و در آخر معلوم میشه تو تولد با چند تا پسر دوست شده و اونا تشویقش کردن که پرسپولیسی باشهجشن
  • به کیانا میگم واسه تولدت کادو چی بخرم ؟ میگه اسباب بازی زیاد دارم میخوام چیکا کنم برام طلا بخرید گوشواره گردنبند دست بند انگشترخندونک

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

سولماز
27 دی 94 20:33
سلام عزیزم ممنون از شما که امدید وسر فرازمون کردید
الهام
پاسخ
فدای تو باعث افتخارمون بود
مامان آرسام
4 بهمن 94 0:06
ای جانم...ماشاالله چقدر نازن این دوتا فرشته کوچولو...خدا حفظشون کنه
الهام
پاسخ
لطف داری عزیزم
ملیحه
10 بهمن 94 0:28
سلام عزیزم میخوایم یه گروه دوستانه با مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام تشکیل بدیم نظرت چیه اگه دوس داشتی تونظرات خصوصی بهم اطلاع بده سلام عزیزم نسبت ب من لطف داری ولی متاسفانه فرصت نمیکنم
ASALI JOOOONASALI JOOOON
4 شهریور 97 12:22
خدا بهت ببخشنشون من و داداشمم دو قلو اییم انشاااله مث ما با هم دعوا نکنن و همدیگرو دوست داشته باشن