کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

چهل ماهگی کیارش و کیانا+سفر به شمال

1393/3/8 14:33
نویسنده : الهام
3,398 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای زیبای من چهل ماهگی مبارک

کیارش و کیانا خوشحال و سرمست در کنار دوستشون نیکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانه کودک:

مدتیه کیارش و کیانا تمایل زیادی به مهد کودک پیدا کردن و خیلی به کلاس زبان و نقاشی علاقه نشون میدن . فعلا که به خانه کودک رضایت دادن 

 

حرفهای بامزه:

  • دارم دستامو می شورم کیارش میگه مامان  آبو ببند ، هدر ندهتعجب ، بهش میگم اینو از کجا یاد گرفتی میگه از تلویزیون
  • کیانا میگه مامان چرا پا داریم؟ واسه اینکه راه بریم ، مامان پا نداشته باشیم بغلم کنی، بهش میگم بایذ خدا رو شکر کنی که سالمی ، مامان سالم یعنی چی؟ اینکه دو تا دست داری و دوتا پا و بدنت سالمه ، مامان چرا دو تا سر نداریمخنده

 

شمال-نمک آبرود

اواسط خرداد  به همراه باباجون اینا راهی شما شدیم و بااینکه مسیر زیادی رو رفت و برگشت به خاطر ترافیک دو را بودیم ولی کیارش و کیانا برعکس من بسیار خوش سفر بودن.سفر به شمال همزمان با تولدم بود که خالی از لطف نبود و تولدم رو بیشتر از هر سالی خاطره ساز کردتشویق

ساحل هتل هایت 

بوی گاو

کنار خیابون و هر جایی که گاو می دیدن کلی ذوق می کردن و ما ما می کرد و سریع اسم گاو به انگلیسی می گفتن .کیانا قبل از اینکه خودِ گاو ببینه بوی اونو استشمام میکرد و میگفت بوی گاو میاد براش توضیح دادم که بوی گاو نیست  و این بوی پی پی گاو ِبدبو کیارش میگفت  اه چقدر کثیف پس مامانیش کجاست؟ ببردش دستشویی پی پی کنه آخه چقدر کثیفه همه جا سوسکی میشه 

دریاچه ولشت

کنار دریاچه به کیارش و کیانا خیلی خوش گذشت و به همراه باباجون و مامان جون قایق سواری کردن

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (16)

mahsa
3 خرداد 93 16:31
چقد ناز شده خدا حفظش کنه
فاطمه امین
4 خرداد 93 13:31
سلام الهام جان خوبی؟چقدرکیاناعزیزشده تواین عکسش خیلی نازن هر2تاشون خیلی دلم واستون تنگ شده مشکلی واسم پیش اومده نمیتونم بیام ببینمتون نگذاریدبه حساب بی معرفتیم شرمندتونم
الهام
پاسخ
سلام فاطمه جان خوبی؟ منم مدتی خیلی مشغول بودم و چند روزی هم سفر نشد که به پیغامتون جواب بدم شنیدم مادر بزرگ همسر فوت شده تسلیت میگم
مامان انیس
5 خرداد 93 10:57
هزار ماشالا چقدر بزرگ شدن مبارک باشه الهام جون
الهام
پاسخ
مرسی انیس جون
سولماز
7 خرداد 93 22:24
سلام به امید داشتن روزهای شاد شاد راستی کدوم خانه کودک می بریشون مامانی؟
الهام
پاسخ
سولماز جان تو وب خودت برات پیغام گذاشتم
مامانی
8 خرداد 93 15:02
سلام مامانی ماشاله چه بچه های نازی داری خدا حفظشون کنه من خودم دوقلو بودم و عاشق دوقلوها هستم اگه اجازه میدین با هم تبادل لینک داشته باشیم مرسی عزیزم خیلی لطف داری
مادر هومان و هورمزد
10 خرداد 93 20:56
مامانی سلاااااام.امروز وبلاگ قشنگتونو پیدا کردم.عسلاتون خیلی نازند.منم دوقلو دارم.اگه قابل به دوستی بدونید و به ما سر بزنید همدیگرو لینک کنیم.به هر حال من عاشق دوقلوهات شدم
الهام
پاسخ
سلام عزیزم از لطفتون ممنونم منم لینکتون می کنم
مامان امیرعلی
15 خرداد 93 12:04
هزار ماشالله به این جیگرطلاهااااااااااااااااااااااااا
ندا مامان پارسا و آریسا
15 خرداد 93 13:47
الهاااااااااااااااام این دوتا کجان من قورتشون بددددددددددم
الهام
پاسخ
ندا جون اول تو ادرس بده من بیام دو قل نازتو بخورم
پریسا
18 خرداد 93 22:12
سلام دوقلوهای ناز 40 ماهگی مبارکککک چقدر موهای خانوم طلا بلند وقشنگ شده چقدر هم بهش مییاد اقا کیارش همکه دیگه مردی شده واسه خودش مهربونی از چشاش میریزهه هر دوتا شون زیبا و دوست داشتنیهستن خدا حفظشون کنه
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف داری
فاطمه امین
19 خرداد 93 12:34
سلام عزیزم کجایی نظراتم ثبت نمیشه؟رمزومیشه واسم بفرستی یاسکرته الهام جان؟میبوسمتون
الهام
پاسخ
سلام به فاطمه جون خودم عزیزم این پست آخر آزمایشی بود آخه کمی وبم بهم ریخته بود و امروز پاکش کردم
فاطمه امین
20 خرداد 93 14:46
سلام عزیزم.ممنونم ازلطف بسیارت.خیلی دلم واستون تنگ شده حتماهرطورشده میام میبینمتون.الهام جان درضمن تولدتونم مبارک باشه انشالله سالیان سال سایتون بالاسرعزیزانت باشهوخداروشکرکه بهتون خوش گذشت
ساناز
21 خرداد 93 16:58
عزيزم بسيار عكساي قشنگي بود خوشحال ميشم بهم سر بزني
سولماز
22 خرداد 93 22:25
سلام مامانی مرسی از پیغامت من سعادت ابادم ومی بردمشون خانه کودک ماهور که دیگه نمی برم ویک کلاس زبان پیدا گردم که تعریفش شنیدم می خواهم امتحانش کنم ببینم چی می شه سولماز جون به سلامتی ایشاله خودت و سه قل نازت همیشه سلامت و مفق باشید
قاطی مامان کارن و کارینا.
23 خرداد 93 21:42
سلام مامان الی . من فاطی ام مامان کارن و کارینا. یادتوته؟؟ الان 1سال شدن.ولی باهم ارتباط ندارن. نگرانشوتم. دوقلوهای شما این جور بودن تواین سن؟؟ غذا خورذنشون چطور بود؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین کمی. اگه کتابی هست برای دوقلوها اسمش بگید. دوقلوهای نازی دارید خدا حفظشون کته براتون.
الهام
پاسخ
سلام عزیزم ایشاله که حال خودت و کارن و کارینا خوب باشه نمی دونم چی بگم شاید حس خودت باشه ، نظز دیگران چیه ؟ با غیر از خودشون ارتباط می گیرن؟ ایشاله که سلامت باشن
سمیه
27 خرداد 93 0:00
سلام.ماشااله چه دوقلوهای نازی دارید.خدا حفظشون کنه. مرسی
سحر
14 تیر 93 10:17
چهل ماهگی فرشته هااای نازنازی مبااارک چندوقت بود فرصت سرزدن به وبلاگشون رو نداشتم الان که به وبشون سرزدم و کلی عکس جدید ازشون دیدم کلی ذووق کردم ...الهام جون گلای نازنازیتون روز به روز تو دل برو تر و خواستنی تر میشن ...خدا حفظشون کنه ... ایشالا همیشه به گردش و سفر
الهام
پاسخ
مرسی دوست خوبم برای شما هم آرزوی سلامتی و شادی