کیارش و کیاناکیارش و کیانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دوقلوهای من کیارش و کیانا

Ghuovvuyvyuv

4 سال و هشت ماهگی گلهای باغ زندگیم

1394/7/11 13:43
نویسنده : الهام
2,366 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

از درگاهت تقاضا میکنم ، برای بزرگ کردن و مهربانتر بودن به من صبر بدهی

خدایا

به من نیرو بده تا چون کوهی محکم در کنارشان باشم 

نقاشیهای پیکاسو های کوچولو

خانواده چهار نفری ما به بهمراه النا کوچولو و یه عالمه باربی بالدار و پروانه به قلم خانوم طلا

خانواده چهار نفری ما به همراه داداش خیالی کیارش(آرش)و النا به قلم مرد کوچولو

روز جهانی کودک مبارک

یک روز ذر جهان مخصوص کودک است

روزی پر از امید خوب و مبارک است

گویند کودکان گلهای عالمند

زیباترین گل جهان رخسار کودک است 

اینم کادوهای روز کودک به انتخاب خودشون

Phonics2B:

کیارش و کیانای عزیزم با ذوق و شوق زیادی ترمهای زبان یکی یکی با موفقیت پاس میکنن و خوشبختانه هر بار هم تاپ استیودنت میشن.این ترم بجای کادوی پست من ،پلی نایم داشتن و اسباب بازیهای مورد علاقشونو به کلاس بردن  و در کنار دوستاشون بازی کردن و لذت بردن . اینم کادوهای کانون به انتخاب خودشون:

پسندها (4)

نظرات (3)

پریسا
11 مهر 94 15:33
سلام الهام خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... شاید به درد تون بخوره.... توی اون 8راه بازی باکودک در سنین مختلف روآموزش دادم....☺ http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9534-8
انیس
25 مهر 94 14:28
ای جانم امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید دلم براتون تنگ شده بود.
الهام
پاسخ
مرسی انیس جون تارا و باربد ببوس شما هم شاد و سلامت باشید
مامانه شایلین
22 آبان 94 9:37
آپ نمی کنید الهام جوووون؟؟
الهام
پاسخ
حتما عزیزم ب زودی